سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی

طبق آماری که در سال های اخیر گزارش شده، هر روزه تعداد افرادی که خرید اینترنتی را ترجیح می دهند زیاد تر می شود. نمونه های معروف زیادی از اپلیکیشن های فروشگاهی چه خارجی و داخلی وجود دارند و ما هم قصد داریم تا 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی در ایران که به سرعت فراگیر شده اند!

دیجی کالا بهترین اپلیکیشن فروشگاهی

فهرست مان را با اولین نمومنه از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی ایرانی شروع می کنیم که احتمالا نیاز به معرفی مفصلی ندارد. دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی کامل است که در سال های اخیر، بخش بزرگی از خریداران اینترنتی را جذب خود کرده است و با تنوع گسترده محصولی که دارد، تقریبا تمام نیاز های شما را برطرف می کند.

دربرنامه دیجی کالا می توانید علاوه بر کالاهای دیجیتال، مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و دوربین عکاسی (که این فروشگاه ابتدا فعالیت خود را با فروش این محصولات آغاز کرد؛) محصولات متنوع دیگری مانند وسایل خانه و آشپزخانه، خودرو، ابزار و وسایل اداری، محصولات بهداشتی، زیبایی و سلامت، اسباب بازی، لوازم التحریر، وسایل و پوشاک ورزشی، وسایل سفر، پوشاک و لباس های متنوع و به تازگی محصولات و مواد غذایی هم خریداری کنید.

دیجی کالا برای جذب بیشتر مشتریان و بالا بردن رضایت آنها، جشنواره های مناسبتی زیاد و تخفیف های فوق العاده روزانه دارد که بهترین فرصت برای خریدهای به صرفه است. خلاصه اینکه در دیجی کالا هر چیزی که درخانه و بیرون از خانه نیاز داشته باشید را می توانید با قیمت خوب و مطمئن، خرید کنید.

برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا می توانید با ما در الفباوب تماس بگیرید. طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا تخصص ماست!

اُکالا بهترین اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت

اُکالا سوپر مارکت آنلاین بر روی گوشی همراه شماست. این برنامه به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی ایرانی، یک اپلیکیشن خرید اینترنتی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است و با آن می توانید به تمام محصولات این فروشگاه ها و صد البته تخفیف های هیجان انگیز آنها دسترسی داشته باشید.

در اکالا هر چیزی که در یک سوپر مارکت بزرگ پیدا می شود، مانند انواع مواد غذایی، خواربار، میوه و سبزیجات، وسایل شوینده و بهداشتی، ابزار، لوازم التحریر و اداری، به همراه انواع مشخصی از پوشاک وجود دارند. شما می توانید خریدهای مورد نیازتان را به صورت اینترنتی از نزدیک ترین شعبه افق کوروش انجام دهید و در سریع ترین زمان و به صورت رایگان برای خرید های بالای صد هزار تومان، درب خانه تان تحویل بگیرید. اکالا ضمانت بازگشت کالا تا 72 ساعت بعد از خرید را هم به شما می دهد.

ویژگی جالب برنامه اکالا، بخش لیست خرید است. در این بخش می توانید یک لیست از هر چیزی که نیاز دارید تهیه کنید تا در خرید بعدی، هیچ چیز را از قلم نیندازید. بعلاوه برنامه اکالا یک اپلیکیشن پرداخت هم هست. در تب خدمات این برنامه می توانید شارژ موبایل و بسته های اینترنت بخرید و قبض ها را با استفاده از اسکن بارکد پرداخت کنید.

 دوستان عزیز، شما می توانید برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه اکالا با الفباوب در ارتباط باشید.

 

اسنپ فود بهترین اپلیکیشن فروشگاهی سفارش غذا

اسنپ فود هم بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی دیگری است که نیاز به معرفی چندانی ندارد، چون به احتمال زیاد شما حداقل ماهی سه چهار بار به سراغ آن می روید. با اسنپ فود در هر شهری که باشید، می توانید ازنزدیک ترین رستوران غذا سفارش دهید. کار با اپلیکیشن اسنپ فود ساده است؛ رستوارن مورد علاقه تان را در محدوده محلی که هستید پیدا می کنید، غذایی که دوست دارید را انتخاب می کنید و بعد از پرداخت، غذا برای شما فرستاده می شود.